soweli waso en waso

 


tenpo pini la soweli li sewi e lawa li lukin e kon.

waso li tawa lon kon.

soweli li sewi e waso li anpa e lawa tawa waso.

soweli waso kin li tawa lon kon lon poka waso.

soweli li sewi e soweli waso li anpa e lawa tawa soweli waso.

soweli waso li pilin ike.

ona li awen sona e ni: ‘mi soweli. mi ala waso. mi sama soweli. soweli li wile ala sewi e mi.’

soweli waso li tawa kulupu soweli li toki e ni: “soweli o. mi soweli. mi ala waso. sina wile ala sewi e mi.”

kulupu soweli li kute e ni li pilin ike.

ona li toki e ni: “sina ala waso. taso sina tawa lon con. ni li ike tawa sewi. sina pali ike tawa waso en mi. sina ike. o tawa weka tan mi! o tawa weka waso sewi!”

soweli waso li pilin ike.

ona li jo e pilin pona tawa kulupu soweli.

tenpo ni la ona li pilin ike tawa kulupu soweli.

ona li wan taso.

taso waso li tawa lon kon lon poka ona.

waso li jo ala e pilin ike tawa soweli waso.

ona li olin e tawa lon kon lon poka soweli waso.

soweli waso li awen sona e ni: ‘soweli li sona ala e mi. waso li sona e mi. mi sama waso. mi ante soweli. mi wile ala pana e olin sin tawa soweli.’

ona li kama ala sin tawa soweli.

ona li tawa lon kon lon poka waso.


sina o sona e jan pona sina!

jan pona sina li sona e sina.

o pana e olin tawa jan pona taso! 

Comments

  1. o pana pona tawa jan ale. o olin jan pona sina

    ReplyDelete
  2. mi pilin e ni: toki sina li lon. mi olin e toki sina. o pana e toki sin a

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

moku sewi

jan Okowan en waso ike

pipi suwi